מאת: אמיתי זיו פרסום: Thu, 10 Aug 2017 10:14:28 קטגוריה: טלוויזיה,HOT


התחרות בטלוויזיה מתחממת: החבילה המוזלת של רמי לוי ו-HOT

החברה משיקה חבילת טלוויזיה על מנת להתמודד עם כניסת המתחרים החדשים לענף ■ המוצר ממותג תחת השם Next Plus, וכולל 35 ערוצים ו-VOD מלא

חברת הכבלים HOT הכריזה היום על מוצר טלוויזיוני חדש, Next Plus, שכולל 35 ערוצים ו-VOD מלא. החבילה תימכר ישירות דרך HOT, אך גם דרך רשת רמי לוי.

HOT משיקה חבילת טלוויזיה על מנת להתמודד עם כניסת המתחרים החדשים לענף: סלקום טיוי, פרטנר טי.וי ובקרוב גם סטינג של חברת yes. מחיר החבילה החדשה הוא 89 שקל לחודש ברכישה דרך רמי לוי ו-99 שקל לחודש ברכישה דרך HOT (אותו מוצר בדיוק - א"ז). כמו כן, ניתן לרכוש את המוצר כחלק מחבילת דאבל: טלוויזיה+תשתית אינטרנט במהירות 30 מגה במחיר של 135 שקל לחודש.

המוצר החדש עובר על רשת האינטרנט הפתוחה ולא על תשתית הכבלים של החברה. המשמעות היא ש-Next Plus משוחררת מרגולציה והחברה לא חייבת להכיר בהכנסות מהמוצר הזה להפקות תוכן ישראליות.

מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, שהציגה את המוצר החדש, אמרה כי "קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד. עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים נוספים שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק.

"יש לנו אחריות בתור חברה מובילה - מובילה בהתפתחות טכנולוגית ובמוצרים צרכניים. הפתרון המועדף על הצופים הוא טלוויזיה רב ערוצית וההעדפה של 80% מהציבור אבל יש עדיין 20% שצופים בעיקר דרך המחשב, הטאבלט והסמארטפון ואומרים שהם לא צריכים טלוויזיה רב ערוצית. Next TV Plus מכיל 35 ערוצים וזכינו לחבור לשותף נוסף ומוכר: רמי לוי".

רמי לוי הוסיף כי "לרמי לוי תקשורת יש 170 אלף לקוחות (בפעילות הסלולר - א"ז). גם במוצר הזה האסטרטגיה שלנו ממשיכה: למכור הרבה ולהרוויח מעט. אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי".

שר התקשורת איוב קרא, שנכח באירוע, אמר: "מכיוון שהתחרות בסלולר חזקה, כל מה שאני עושה זה עובד על חבילות שידורים זולות והחבילה הזו מביאה אטרקציה מבחינת מחירים. שאו ברכה ואלוהים יברך אתכם כי מי שמביא כאלו מחירים לעם ישראל ראוי לברכה".